Mam nadzieję iż w przyszłym roku również zobaczę moje Taterki.Jeżdżę tam od siedmiu lat,no i wciąż za mało tych widoczków.Do zobaczenia na szlaku!!!!Kocham narazie polską stronę Tatr,na słowackiej brak tej atmosfery.Kolacja po wędrówkach przy kapeli na Krupówkach to jest to.Czy nie mam racji????
Brak atmosfery na Słowaji?
Kolacja na Krupówkach jako uwieńczenie wędrówki po szlaku?
Kiedyś na górnych Krupówkach dawali dobre pizze góralskie w Mini-Szałasie, zaraz przy banku na rozwidleniu ulic. Od kiedy zmienili menu (bo piekarniki elektryczne żrą więcej prądu, niż ludzie pizz) nie ma już po co iść na Krupówki, oj nie ma... hej!
dobry jest góralburger na krupówkach ale kosztuje 6 zł, więc ja wole kupić 3 bułki i pół kilo kiełbasy i przynajmniej jestem najedzony,,,,a potem zimne pifffko i miód w ustach
Jeśli chodzi o same góry to nasze i słowackie są powrównywalnie piękne(chociaż ja osobiście wolę nasze).Niektóre schroniska SK przypominają nasze na Kalatówkach,co niekoniecznie mi się podoba.Same miejscowości słowackie typu Smokowiec, Tatrzańska Łomnica kojarzą mi się z kurortami dla cudzoziemców,odpowiedniki naszej Polanicy,Kudowy Zdrój.
Zakopane ma jednak jakiś specyficzny urok.Szczególnie dla osób będących tu po raz pierwszy.
Mariusz pisze:Kolacja na Krupówkach jako uwieńczenie wędrówki po szlaku?
Nooooo niekoniecznie codziennie :aciu: ale raz czy dwa na cały pobyt czemu nie.
Na góralburgerze byłyśmy z Aśką podczas ostatniego pobytu,widziałyśmy też wspominany przez Mariusza pyszny smalec.A'propos smalcu-bardzo łatwo równie smaczny zrobić samemu w domku Przepis jest dziecinnie prosty...
------------------------------------------
"Bedzie wcioł to mnie ku sobie zabiere..."
Iwona pisze:równie smaczny zrobić samemu w domku Przepis jest dziecinnie prosty...
- oj nie wiem czy przepis jest taki prosty... jak chcesz zrobić porządny smalec to troche musisz się namęczyć... parę razy robiłem i wiem, że to nie hopsiup...