druga wyprawa w gory

Także o noclegach, mapach, pogodzie, literaturze...
ODPOWIEDZ
bodzio

druga wyprawa w gory

Post autor: bodzio »

witam 8) mam 15 lat i pare dni temu wrocilem z mojej pierwszej wyprawy w gory (jak na nowicjusza mialem b.duze tempo 8) ) i zakochalem sie w tatrach. teraz moj kolega proponuje mi wyjazd w gory na swinice , zawrat, no tamte tereny. (zamierza rowniez na orla perc, ale mowil ze zrezygnuje bo nie chce miec mnie na sumieniu :P ) jak myslicie czy nie jestem jeszcze zbytnio amatorem na takie szlaki ?? ( przemierzylem 3 szlaki) ;)
czytajac ten podpis marnujesz 5 sekund swojego zycia :D
Awatar użytkownika
mefistofeles

Kontakt:

Post autor: mefistofeles »

a jakie to były szlaki?

(choć i tak uważam, że na to co piszesz jeszcze zdecydowanie za wcześnie)
Jeśli się boisz, już jesteś niewolnikiem!
Grzegorz Braun
bodzio

no... sa latwe bo bylem z siostra a ona spowolniala :P bylem na slowackim raju ; polowa czarnego szlaku i na sarnia skalke; i dolina koscieliska - jaskinia mrozna - wawoz krakowski ( poczatek ) - jezioro smreczynskie - dolina koscieliska
Awatar użytkownika
mefistofeles

Kontakt:

czyli właściwie nie byłeś nigdzie.
Grzegorz Braun
Awatar użytkownika
andy67

Post autor: andy67 »

tzn. nigdzie wyżej :)
Każdemu jego Everest...
bodzio

no to co mi radzicie?
Awatar użytkownika
mefistofeles

Kontakt:

na początek Tatry Zachodnie - Czerwone wierchy, Wołowiec etc.
Grzegorz Braun
Awatar użytkownika
Zygmunt Skibicki

Kontakt:

Post autor: Zygmunt Skibicki »

bodzio pisze:no... sa latwe bo bylem z siostra a ona spowolniala :P bylem na slowackim raju ; polowa czarnego szlaku i na sarnia skalke; i dolina koscieliska - jaskinia mrozna - wawoz krakowski ( poczatek ) - jezioro smreczynskie - dolina koscieliska
Mówiąc szczerze, dużo za wcześnie na propozycje, które złożył ci kolega.
Może byś zainteresował się tą propozycją - http://www.glodowka.com.pl/pl/index.php ... kolatg.php