lornetka

Buty, odzież, plecaki, śpiwory, akcesoria i sprzęt górski...
krzysgd

lornetka

Post autor: krzysgd »

czy takowy sprzęt ktoś posiada, taszczy ze sobą, używa ??

jesli tak to pytanie : mam ok. 100 pln - co kupić ??

pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Szarotka

Post autor: Szarotka »

krzysgd pisze:używa ??
używam tylko wtedy,jak ktoś miły na szlaku ma coś takiego i proponuje ;) Fajna sprawa,myślałam swego czasu o kupnie ale zrezygnowałam,bo ileż można tego wszystkiego dźwigać.Teraz musi mi wystarczyć 10krotny zoom w aparacie ;) Niestety nic Ci nie doradzę,jeśli chodzi o kupno....nie znam się :)
------------------------------------------
"Bedzie wcioł to mnie ku sobie zabiere..."
ekedz

Post autor: ekedz »

ja zabieram ze soba, bardzo sie przydaje, dodatkowy ciezar, ale warto moim zdaniem! niestety jesli chodzi o parametry i ceny kompletnie sie nie znam - pozyczam lornetke od mojego taty. :)
Ale jesli chodzi o sam faskt posiadania lornetki na szlaku to goraco polecam! :)
Awatar użytkownika
mefistofeles

Kontakt:

Post autor: mefistofeles »

3 miechy temu w "n.p.m" był artykuł o lornetkach - jakie kupic etc.

generalnie małe (bo lekkie i nie trzeba statywu przy wietrze i zmęczonych dłoniach) i bez powłoki rubinowej (zniekształca kolory)
Jeśli się boisz, już jesteś niewolnikiem!
Grzegorz Braun
tomek.l

Kontakt:

Post autor: tomek.l »

Miłem dużą lornetkę w rękach (za ok. 300 zł) ważyła tyle, że chyba nie zdecydowałbym się jej zabrać do plecaka.
krzysgd

Post autor: krzysgd »

mefistofeles pisze:3 miechy temu w "n.p.m" był artykuł o lornetkach - jakie kupic etc.

generalnie małe (bo lekkie i nie trzeba statywu przy wietrze i zmęczonych dłoniach) i bez powłoki rubinowej (zniekształca kolory)
bardzo dzięki - to był nr 02/05
Awatar użytkownika
dagomar

Kontakt:

Post autor: dagomar »

Targam ze sobą lornetę do 25x - ogromną ,kupioną swego czasu od Ruskich w Zakopanem i do tego malutki statyw - wiele razy się fantastycznie sprawdziła.
Awatar użytkownika
Czesiek