Do Iwony!

Tradycyjna i cyfrowa: galerie, techniki, sprzęt, fotozagadki.
ODPOWIEDZ
Moysha

Do Iwony!

Post autor: Moysha »

Ciotka! (:P) Powiedz mi jak tam sie sprawuje Tqwoja Minolta. Nietrudno zauwazyc, ze masz taki aparcik :) co powoduje zapytanie moje, bo chcialbym sie dwiedziec cos na temat tego sprzeciku. Jakie widzisz minusy??
Awatar użytkownika
Szarotka

Post autor: Szarotka »

Moysha pisze:Ciotka! () Powiedz mi jak tam sie sprawuje Tqwoja Minolta
:)) hej Wujek ;) Powiem tak...fotografem jestem początkującym z wszystkimi tego konsekwencjami i jeszcze dłuuuuga droga przede mną do całkowitego rozgryzienia mojego aparaciku (Minolta Z1) Kupiłam go w listopadzie,więc tak go końca nie widziałam jeszcze jej możliwości -kolorystycznych....ale pewne symptomy wskazują na to,że powinnam być zadowolona ;) Dużym plusem jest 10krotny zoom (foty wychodzą mi "z ręki" ,chociaż wiele osób twierdziło,że bez statywu nic z tego.Owszem,będzie on potrzebny do fotek nocnych-to już też odkryłam.Minusem jest "terkotanie" aparatu podczas kręcenia folmów ale o tym już wiedziałam podczas zakupu-poczytałam trochę różnych opinii na temat aparatów,bo zastanawiałam się nad Minoltą i Canonem A75. Kolejny minus to fakt,że niekiedy na fotach jest taka niebieska otoczka-podobno można to "przeskoczyć" ale jeszcze do tego nie doszłam.Aaaa, super wychodzą foty w trybie macro i super macro.Nooo i minusikiem są gabaryty Minoltki-Canonik chowa się do kieszeni, a Minoltka już niekoniecznie:)
Dożo informacji i dyskusji o sprzęcie foto jest tu:
http://forum.swiatobrazu.pl/foto/index.php
....więcej grzechów nie pamiętam....ale zawsze możesz pytać dalej Wujek :D
------------------------------------------
"Bedzie wcioł to mnie ku sobie zabiere..."
Moysha

A kaska? Jaka kaska za to? I bylem pewien ze masz Z10, przepraszam :) Dziekuje za odpowiedz :)
Awatar użytkownika
Szarotka

Moysha pisze:A kaska? Jaka kaska za to?