Znaleziono 32 wyniki

Temat: Z notatnika konserwatysty
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 6698

No miasteczko małe, chociaż w miarę ładne, zabytków tez trochę mamy...tylko nudą wieje... :(
Temat: Z notatnika konserwatysty
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 6698

No za przewodników możemy robić z Gosią, bo na naszych terenach przez całą podstawówkę i gimnazjum jest przedmiot wiedza o kulturze i nasze okolicę mamy w małym palcu :D Umiem nawet piosenki regionalne, choć muszę przyznać, że uczyłem sie ich pod przymusem ze strony pani XXX... :) Jakby co to wpadni...
Odsłony: 30130

Ratownictwo Medyczne w PWSZ. a tak w ogóle kierunków jest sporo...
Odsłony: 30130

Oj Krystian, toż to takie proste: - mieszkasz w Limanowej, może i tak, że możesz narty w mieszkaniu założyć i siup przez okno na stok, - do Tatr beretem dorzucisz, - masz 19 lat albo coś koło tego, - zdasz maturę i pójdziesz na studia, czyli Cię czeka najpiękniejszy okres w życiu, - no i ... spójrz...
Odsłony: 30130

O ten wykaz będzie bardzo pomocny :) Dziękuję 8) to kto jest tym pilotem??
Odsłony: 30130

No wiesz, osobiście to najbliższe 2 miesiące swojego życia wolałbym mieć jak najszybciej za sobą... :D a tak ap ropo uszba gratuluję wygrania konkursu foto :))
Odsłony: 30130

"a tak , poza tym to Ci zazdroszczę...."

Ale czego konkretnie, bo nie bardzo łapię?? :D
Odsłony: 30130

Humor mi sie poprawił po przeczytaniu kilku postów... :D Nie no Gosieńka to dobra koleżanka... 8) Dziękuje przede wszystkim Jankowi za wyczerpujące odpowiedzi :) Wskazówki te będą naprawdę pomocne. Chief mimo wszystko, to nie jest tak, że idę na łatwiznę, prosząc o pomoc na forum. Mi zależy na opini...
ndz 17 lut, 2008
Odsłony: 30130

Praca maturalna!!!!proszę o pilną pomoc!!!

Witam. Za temat swojej pracy maturalnej wybrałem "Góry jako inspiracja w literaturze i sztuce". Muszę sporządzić bibliografię do tego tematu i chciałem Was prosić o jakieś propozycję zarówno w literaturze jak i sztuce. Na razie mam 2 własne typy: Michał Jagiełło "Wołanie w górach"...
Odsłony: 6575

Geopard_pl pisze:Ja również byłem w sierpniu w tym rejonie na Polskim Grzebieniu i Rohatce.

Ja na Rohatkę miałem bardzo kiepską pogodę (mgła, deszcz, bardzo silny wiatr, a miejscami lód) i przy samym podejściu, było naprawdę nie ciekawie( to ostatnie 100 m), bo mieliśmy ciężkie plecaki...ale daliśmy radę 8)
Odsłony: 6575

Agaar pisze:Mam to samo. Tyle że górsko i maturalnie. wink

No ja też niestety w tym roku matura :( , a myślę tylko o Tatrach:P
Odsłony: 6575

gosieńka pisze:To chyba sobie skręcić na Zakopane zapomnieliście razzrazzrazz bidoki happy

No to było celowe...bo z Łysej do Zakopanego jest 25 km, więc byśmy nie doszli, nie było szans...Obraliśmy trasę na Bukowinę, bo bliżej ( 16 km) :))

andy67 pisze:Och pewnie pełno konserw mieli happy

No, konserw też kilka było :)) Dawid miał na przykład 3 pary butów :P

Agaar pisze:Młodzi są, to mają siły 35kg nosić. razz

Proste hehe :)) ale kręgosłupy mamy jak każdy:P

Agaar pisze:Skoro ma być to relacja z 10 dni, to trochę się tych fot nazbiera.

Spoko :)) Masz rację nie pomyślałem o tym. Ale i tak w końcu musieliśmy wrócić po 5 dniach bo pogoda nie dopisywała.
Odsłony: 6575

Będąc na Rysach żałowaliśmy bardzo, że nie mamy przy sobie plecaków " bazowych", bo od razu przeszlibyśmy na stronę polską ( już tak kiedyś robiłem :P ). No ale cóż...trzeba było wracać po ekwipunek. Wzięliśmy rzeczy z Popradskiego i szybko na Elektriczkę do Tatrzańskiej Łomnicy. Tam okaza...
Odsłony: 6575

No, a tutaj widok na Chatę pod Rysami z przełęczy Waga. Do tego momentu pogoda dopisywała jeszcze:

Obrazek

Widok z Rysów w stronę Wołowej Turni i Mięguszów:

Odsłony: 6575

Tej fotki nie mogło tutaj zabraknąć :D Dawid i nasza ukochana koleżanka Natalia!!! Dzielna dziewczyna z niej :P :

Obrazek
Odsłony: 6575

Acha chciałem przeprosić potencjalnych czytelników tego tematu za brak profesjonalizmu w robieniu tej relacji, ale to mój pierwszy raz ... Mam nadzieje, że nie zostanę "powalony na glebę" przez Starszyznę Plemienną :D :D :D
Odsłony: 6575

Nie wierzę w 35 kg. Szczególnie patrząc na zdjęcia. No szczerz mówiąc na wierze mi nie zależy...a plecki były naprawdę ciężkie... :)) Będą z Was ludzie, dobrze zaczynacie smile tylko trochę za ciężkie plecaki 35 kg surprised Kręgosłup macie tylko jeden . Minimalizacja w betach i nie nosić za dużo ż...
sob 09 lut, 2008
Odsłony: 6575

Zeszliśmy do Starego Smokovca i elektriczką udaliśmy się do przystanku "Popradske Pleso". Drogę asfaltową pokonaliśmy w około 40 minut. Tu miał być nasz kolejny nocleg... :D 450 Sk za noc bez śniadania, ale to w końcu "hotel górski" według niektórych. :D W pokoju mieliśmy 3 bardz...